Like an indian #1

25 Okt

Het is al eerder gespot bij celebs en op catwalks, maar nu zie je het duidelijk overal: de indianenlook. Wanneer we aan indianen denken, linken we dit ook meteen aan veren. En dit is duidelijk zichtbaar in deze trend: veren in je haar, veren in je oor, veren aan je ketting,.. . Kortom: de verentrend is een feit!

Like an indian #1

In dit bericht wil ik jullie vooral een kijk geven over hoe de verentrend op de catwalk en bij de celebs is geevalueerd. Alexis Mabille en Jean Paul Gaultier hebben dit bij een Chanel show op een creatieve manier weergeven. En ook bij de Australische fashionweek een tijdje geleden kunnen we dit merken, check “veerwenkbrauwen“.  Maar ook de celebs dragen een hip pluimpje, vooral Kesha vind de verentrend helemaal over the top. Af en toe is het een beetje gewaagd, maar mode draait nu eenmaal om opvallen. Ik vind het vooral erg leuk bij Demi Lovato (onder), Selena Gomez, Kourtney Kardashian (midden) en Kesha.

Zelf heb ik ook al mijn “veertje” bijgedraagt. Zóver dat mensen me zelfs gefreakt noemden. De tijd die ik niet geblogd heb, heb ik een hele buit binnengehaald van oorbellen, kettingen, hippiebandjes, truitjes,.. in veervorm. Hier komt uiteraard nog een ‘Like an indian #2’ op. Dat deze trend een voordeel heeft dat ie zo licht als een veertje is (en dus makkelijk te dragen is, je moet niet zeulen met zo’n zware ijzerwerken) wisten we al, maar bij ‘Like an indian’ deel 2 vertel ik jullie ook een groot nadeel: so stay tuned!

Wat vinden jullie van deze trend?

Extra: Voor sommige mensen ben ik waarschijnlijk al bekend, voor anderen dan weer niet. Voor diegene die mij nog niet kennen: ik blog eigenlijk al een jaar op Modemadame, maar dan op web-log.nl. Omdat web-log ging imigreren heb maandenlang niet kunnen bloggen. Omdat ik het wachten zo beu was, heb ik besloten om een (tijdelijke?) blog te beginnen op wordpress.com. So enjoy!

Judith

2 Reacties to “Like an indian #1”

  1. Marieke 25 oktober 2011 bij 18:44 #

    Echt belachelijk dat ze je bij web-log zo lang lieten wachten zeg! Ik word er al boos van, kan me voorstellen dat jij er écht boos van werd. In ieder geval: leuk dat je terug bent. Ik hou wel van veertjes, vooral verenkettingen en verenoorbellen ❤

  2. Sweetbeautylife 26 oktober 2011 bij 05:10 #

    Welkom terug! Ik vind de veren oorbellen altijd wel leuk, maar ik zie mezelf niet zo snel met een jas zoals ke$ha lopen.. 😉

Geef een reactie

