Forever21: new arrivals

28 Okt

Jaja, wat hebben wij belgen geluk! Er is nu al een tijdje een Forever21 geopend in Antwerpen, en dat zullen alle belgen wel leuk vinden. Toen ik dit nieuws hoorde, sprong ik een gat in de lucht.. wat was ik blij! Ik heb de Forever21 al één keertje kunnen bezichtigen in Antwerpen, maar door gebrek aan mijn fototoestel (mijn vriendin heeft de mijnne nog) kan ik deze shoplog er niet opzetten. Het is nu immers al weer een dikke maand geleden dat ik er geweest ben. En omdat ik weer vele leuke dingen zag op de webshop, besloot ik er de leukste outfits uit te kiezen. En deze lijst ziet er als volgt uit:
Ik laat me altijd weer verleiden door de prachtige, vintage cropped tops van de Forever21. Terwijl we toch naar het koude weer gaan, blijf ik er luchtige t-shirts kopen.. ze zijn nu eenmaal zo leuk! Gelukkig zijn de dikke, wollen vesten er ook super leuk. Wat ik wel heel jammer vind is dat ik in de Forever21 geen broeken kan kopen, omdat ze te kort zijn aan mijn benen. Dit ligt niet aan de Forver21, want in andere winkels heb ik hier ook last van. Ik vind het geen dure winkel, maar als je al drie leuke t-shirtjes ziet, betaal je meestal rond de €50 . En dit vind ik voor 3 topjes wel redelijk duur. Toen ik er een dikke maand geleden ging winkelen, heb ik dan ook – tot mijn grote spijt – enkele leuke dingen moeten terughangen. Gelukkig had ik nog veel kledingstukken over die ik niet kon laten liggen, hier zullen jullie binnenkort een shoplog over krijgen.

Wat vind jij van de Forever21? Shop jij daar heel je portomonne leeg?

Judith

5 Reacties to “Forever21: new arrivals”

  1. dewi 28 oktober 2011 bij 15:28 #

    er moet ook een forever 21 in nederland komen! ik ben nog nooit naar 1 geweest. ;(

  2. sofie 28 oktober 2011 bij 16:21 #

    even mooi allemaal! ik ga volgende week eindelijk gaan (ben so excited!!)! ♥

  3. Marieke 28 oktober 2011 bij 18:12 #

    Superleuke dingen heb je uitgezocht! Ik vond de winkel eigenlijk een beetje tegenvallen, zag niet zoveel leuks. Maar de prijzen vielen me mee! En echt een enorme winkel! 🙂

  4. Myrthe 30 oktober 2011 bij 15:47 #

    Wat een leuke wishlist! Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me een heel toffe winkel. En zo goedkoop ook (:

    Ik zag trouwens dat je opnieuw was begonnen, maar nu op wordpress (eerst weblog). Ik ben ook opnieuw begonnen, maar dan op blogspot hihi! Ik volg je weer via Bloglovin (:

  5. Laura 1 november 2011 bij 18:01 #

    Ik ben een keer in Brussel geweest. Vond het allemaal mooie dingen maar de maten vallen wel wat groot uit…

Geef een reactie

