How to: sieraden opbergen #1

29 Okt

Omdat ik al een lange tijd in de “ik-koop-elke-week-een-sieraad-periode zit, betekent dit dus ook dat er een berg sieraden is ontstaatn die bijgevolg allemaal door elkaar en op elkaar liggen. En wat heb ik hier een hekel aan! Het is enorm vervelend als je nooit het sieraad kunt vinden dat je nodig hebt, en dus langer bezig bent met het zoeken naar dit sieraad dan naar wat anders. Omdat dit zeer grote tijdverspilling is, heb ik hier de ultieme oplossing:

1. Forever21: €15.90
2. Isapé: €17.50
3. Capricci: €16.95
4. Capricci: €21.95
5. Capricci: €26.95

Met een sieradenrekje heb je geen problemen meer met het zoeken naar je sieraden. Het is een mooie en handige oplossing. En vooral bij verenoorbellen want dan behoud de veer zijn juiste vorm. Ik ben met andere woorden dringend opzoek naar zo’n sieradenrekje.

Hoe bergen jullie je sieraden op? Hebben jullie een sieradenrekje?

Edit: Ik heb een nieuwe Bloglovin gemaakt, ik zou het leuk vinden als je Modemadame volgt!

 

6 Reacties to “How to: sieraden opbergen #1”

  1. Sabine 29 oktober 2011 bij 10:55 #

    Erg handig, zo’n sieradenrekje!

  2. Fleur 29 oktober 2011 bij 15:13 #

    Hee Judith, je bent weer begonnen! Super! x x x

  3. jessy 29 oktober 2011 bij 20:25 #

    Ik heb er een van de xenos die ik erg fijn vind! hij hangt bijna helemaal vol

  4. Myrthe 30 oktober 2011 bij 15:49 #

    Wat een mooie sieradenrekjes! Ik wil er graag ook zelf nog een, dat is veel handiger want nu berg ik alles op in een doos, wat niet erg handig is. Ik vind vooral nummer 4 erg mooi!

  5. hildevanlazuli 2 november 2011 bij 09:43 #

    Hoi iedereen, heb nog een ander ideetje dat ik gewoon ook in mijn winkel gebruik. Ik ben namelijk altijd op zoek naar praktische ideetjes en dit is waar ik me op een heel leuke manier mee behelp. Het is voor oorbellen een oplossing om een staander te gebruiken waar je normaal mokken aanhangt. Ik kocht ze natuurlijk zonder mokken maar mijn oorbellen hebben er alle plaats. Zowel de lange als de kortere kunnen er heel netjes en overzichtelijk worden weggehangen.

    • Judith 2 november 2011 bij 10:36 #

      Dat is inderdaad ook een erg handig en praktisch idee. Bedankt voor de tip! 🙂

Geef een reactie

