All I want is VANS

30 Okt

We kunnen er niet omheen: Vans zijn een feit! En dat merk ik bij mezelf ook: ik probeer al maandenlang een uitstapje te plannen om eens uitgebreid te gaan winkelen voor Vans, maar het is er helaas nog niet van gekomen. Da’s wel jammer, want ik ben al een tijdje opzoek naar de pérfecte Vans. Maar één ding heb ik zonet besloten: deze herfstvakantie (jaja, hij is dit weekend begonnen) ga ik mijn “droom Vans” bemachtigen.

 

1. Lage zool: 55,-
2. Hoge zool: 65,-
3. Hoge zool: 60,-
4. Hoge zool: 75,-

Ik weet alleen nog niet welke Vans ik wil: qua kleur wil ik liefst zo neutraal mogelijk blijven, dus: zwart, donkerblauw, donkerbruin, kakigroen,.. . Wat ik wel zéker weet is dat ik een platte zool wil, dus geen hoge zool. Dit geeft Vans nog net dat tikkeltje vrouwelijkheid dat ik zoek in een schoen. Helaas zijn platte zolen moeilijker te verkrijgen, alleszins dat gevoel heb ik toch. Op de webshop van Vans staan er veel meer (en mooiere kleuren) bij een hogere zool dan bij de lagere. Ik hoop écht dat ik ze deze vakantie ga vinden, desnoods reis ik er heel Benelux voor af.

Mensen die zelf Vans hebben, kunnen me helpen bij mijn zoektocht: vertel waar jij de jouwe hebt gekocht, en waar jij denkt dat ze het goedkoopst verkocht worden.

Volg Modemadame op Bloglovin.

6 Reacties to “All I want is VANS”

  1. charile 30 oktober 2011 bij 14:45 #

    Ik heb geen Vans, maar je ziet ze wel veel 🙂

  2. Mariette 30 oktober 2011 bij 15:25 #

    Ik heb ook geen Vans, maar ga ze ook niet kopen. Puur omdat iedereen ze heeft.

    Liefs, Mariette

  3. Myrthe 30 oktober 2011 bij 16:03 #

    Aaah, Vans zijn zo leuk! Ik heb zelf geen Vans, maar wel schoenen die er op lijken, namelijk Mazu’s (kijk maar even op Google!). Deze heb ik gekocht omdat de Vans overal uitverkocht zijn. Meestal heb ik bij items die iedereen draagt, dat ik het zelf niet wil, maar Vans wilde ik echt erg graag, omdat ik ze zo mooi vind (:

  4. sofie 30 oktober 2011 bij 16:38 #

    I love them! ik heb zelf twee paar Vans, vind ze echt geweldig (en draag ze ook best veel). De mijne komen van een Vans shop in Antwerpen, daar hebben ze echt veel keuze! ♥

  5. Angelique 31 oktober 2011 bij 14:24 #

    Die paarse zijn leuk 🙂

  6. Danique 31 oktober 2011 bij 21:33 #

    Ik heb nummer 3 in het zwart 🙂 ze lopen heerlijk. Ik weet alleen niet meer hoe de winkel heet, maar ze verkochten er gewoon sneakers :-p

Geef een reactie

