Shoplog: 31/10/11

31 Okt

Hehe, het was weer zover: een namiddagje shoppen. Gewoon even naar Turnhout gaan, een paar winkels zien, wat gaan drinken, plezier maken.. dat noem ik nou eens vakantie. Ik heb niet veel gekocht, maar ben wel blij met mijn aankoopjes. Check this out:

1. H&M: Wollen vest – €24.95
2. H&M: T-shirtje – €9.95
3. Zara: Vestje – €12.99

Nu ik deze foto bekijk, lijken de spulletjes niet zo “wauw-mooi”, maar toch zien ze er in het echt leuker uit. Ik zal er binnekort outfitfoto’s van maken, dan kunnen jullie het met jullie eigen ogen zien. Maar ik heb nog steeds mijn fototoestel niet terug, dus heb ik er ook nu geen foto’s van kunnen trekken.

Ik was al een tijdje opzoek naar een wollen vestje, en dit vestje dat ik nu heb gekocht kun je op heel veel verschillende manieren dragen (zie outfitfoto’s binnekort). Een simpel – maar toch leuk – tshirtje van de H&M kon ik ook niet laten liggen voor maar €10. En bij de Zara een vestje tegenkomen voor maar €13 komt ook zelden voor, dus daar was mijn keuze ook snel gemaakt. Vooral het leuk detail op de ellebogen staat mooi.

Dit is de eerste keer dat ik geen sieraden heb gekocht. Meestal kom ik nog thuis met 2 paar extra oorbellen of kettingen, maar dat was vandaag dus niet het geval. Waarschijnlijk heb ik alle leuke oorbellen de vorige keren al gekocht, haha.

Wat vind je van mijn shoplog?

Volg Modemadame op Bloglovin.

6 Reacties to “Shoplog: 31/10/11”

  1. Bertine 31 oktober 2011 bij 18:35 #

    Dat eerste vestje is zo schattig!!

  2. Laura 1 november 2011 bij 18:00 #

    Ik vind het tweede hemde echt leuk !

  3. Summerllovee 1 november 2011 bij 18:20 #

    dankjewel voor je reactie! x

  4. charile 1 november 2011 bij 18:30 #

    Heel leuk allemaal
    x

  5. sofie 2 november 2011 bij 12:36 #

    dat vestje van de zara is leuk! ♥

  6. Myrthe 2 november 2011 bij 18:18 #

    Leuke spulletjes heb je gekocht! Dat roze shirtje heb ik ook in het bruin, ik vind ‘m zo leuk (:

Geef een reactie

