Colour on my legs

2 Nov

Het begint mij steeds vaker op te vallen: er worden meer gekleurde broeken gedragen. Die broeken hoeven niet persee fél gekleurd te zijn, maar ze kunnen ook een zachte en neutrale kleur hebben. Kortom: een kleur die je makkelijker kunt combineren bij de rest van je outfit. Dit gaat immers veel moeilijker bij een felroze broek bijvoorbeeld. Ik ben de webshops van Zara en Forever21 even afgegaan, en heb voor jullie de leukste “gekleurde” broeken op een rijtje gezet.

1. Forever21 – €21.75
2. Forever21 – €19.75
3. Forever21 – €21.75
4. Forever21 – €21.75
5. Zara – €29.95
6. Zara – €49.95
7. Zara – €29.95
8. Zara – €39.95
9. Zara – €39.95
10. Zara – €29.95
11. Zara – €39.95
12. Zara – €39.95

Er zitten hier en daar wat felle kleuren tussen, maar over het algemeen zijn het allemaal makkelijke combineerbare kleuren. Je merkt meteen het prijsverschil in broeken tussen Forever21 en Zara. Steeds meer mensen zijn geneigd om een gekleurde broek te kopen – al dan niet fel gekleurd – omdat de meesten de gewone jeans beu zijn. En die  geef ik gelijk, want ik vind dat er bij mezelf ook wat meer kleur in mijn outfit mag komen, een persoonlijke kleurrijke toets zodat we niet allemaal met dezelfde kleur broek rondlopen.

Mijn enige probleem is dat ik geen broeken van de Zara of Forever21 kan kopen, omdat deze broeken simpelweg te kort zijn voor mij. Bij sommige modellen hoort dit zo, en staat het ook leuk als de broek wat korter is, maar dan is die broek voor mij nóg korter, waardoor het er niet meer leuk uitziet. Wel jammer, ik hoop dat ik binnekort een gepaste (gekleurde) broek ga vinden.

Mijn voorkeur gaat uit naar nummer 4, 10 en 12.
Wat vind jij van gekleurde broeken? Naar welke kleur gaat jouw voorkeur?

Volg Modemadame op Bloglovin.

18 Reacties to “Colour on my legs”

  1. Myrthe 2 november 2011 bij 18:16 #

    Wat een leuke broeken! Ik heb zelf ook een paar ‘gekleurde’ broeken, dit vind ik stiekem eigenlijk ook wel net zo leuk als een gewone spijkerbroek, hihi. 😉

  2. Angelique 2 november 2011 bij 19:29 #

    Ik hou meer van de basis kleuren 🙂

  3. Dorien 2 november 2011 bij 22:16 #

    Leuke exemplaren uitgezocht ! Ik ben ook aan het twijfelen om een knalrode broek te kopen, maar ik twijfel ! Ik blijf toch meer het meisje voor de jurkjes en de felgekleurde pantys 🙂

  4. Saskia 3 november 2011 bij 08:42 #

    Ik ben meer van de basis kleuren… zou niet zo snel zo’n kleur broek aantrekken.

  5. Steffi 3 november 2011 bij 10:12 #

    Deze trend vind ik echt helemaal top! Vooral gele en bordeaux broeken vind ik geweldig. Als ik dan toch moet kiezen, ga ik voor nummer 6 en nummer 11.

  6. stylewithlove 3 november 2011 bij 11:05 #

    Ik houd echt van gekleurde broeken!!
    Ik wil er nog graag een zoals nummer 8 en 11
    x

  7. Christel&Hanna 3 november 2011 bij 11:20 #

    allemaal super leuk! we zijn vooral fan van de gele 😀

  8. nathalia 3 november 2011 bij 14:21 #

    Ooh ik vind nummer 3,6 en 7 echt super ♥

  9. adele 3 november 2011 bij 15:54 #

    Hey Judith! Thanks for stopping by to see me 🙂 Loving coloured denim, can’t stop wearing my berry coloured jeans!! Would love to have you as a follower via Google & I’m happy to follow you back xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

  10. Sharina 3 november 2011 bij 18:55 #

    kleuren 4 t/m 9 wil ik zo graag hebbennnnnnnnnnn

  11. bridechic 4 november 2011 bij 02:56 #

    I’ve always loved colored denims–a real trend in the 1970s!

  12. SOLD OUT FOREVER 4 november 2011 bij 09:53 #

    Nummer 3 en 6 zijn mijn favorieten :)!

  13. Stiene 4 november 2011 bij 15:38 #

    Ja ik ben van België, jij ook?
    Het zijn eigenlijk de nieuwe Vans van m’n nichtje, die ze in Nederland had gekocht. Was ik er nog vergeten bij te zetten 😀
    Ik denk dat het er met hoge zolen zijn.
    xx

    • Judith 5 november 2011 bij 09:19 #

      Aha ja, ik ben ook van België.
      Maakt niet uit hoor, ik ben ook opzoek naar Vans (alleen dan met platte zolen).
      Maar ik ga wel eens in Antwerpen kijken, daar zullen ze die vast wel hebben 🙂

  14. Stiene 4 november 2011 bij 15:39 #

    Nr 6 en 10 vind ik trouwens heel mooi!

  15. Blue Vanilla 4 november 2011 bij 16:52 #

    LOVE colored jeans! I collect in all colors!
    xx

    Hot Pink Day
    Shop Blue Vanilla

  16. Christel 4 november 2011 bij 18:08 #

    Ik vind ze leuk. Ik heb laatst bij het uitspitten van mijn kast nog een blauwe broek weg gedaan omdat de knieën wit waren geworden. Ik ben nu wel op zoek naar een nieuwe gekleurde broek ik vind een mosterd kleurige ook wel erg leuk.

  17. Fill the City (Toma) 8 november 2011 bij 15:49 #

    11 an 9 looks great! damn, now i really want burgundy color pants!!

Geef een reactie

