TREND: Kraagjes

5 Nov

Je zit met het volgende probleem: je wilt je outfit simpel houden, maar toch weer niet té simpel overkomen. Een oplossing kunnen bijvoorbeeld kraagjes zijn. Ze kunnen een eenvoudige zwarte basic zo weer wat feestelijker maken.

Ik heb zelf nog geen ervaring met deze trend, maar een witte kanten kraagje lijkt me nog wel leuk, totally into vintage. Je moet natuurlijk wel zien dat je het goed combineerd, en dan kan het gelijk een saaie outfit leuk maken, of het kan oude kledij een nieuwe toets geven.

Wat denken jullie: is deze trend iets voor jou?

Volg Modemadame op Bloglovin.

11 Reacties to “TREND: Kraagjes”

  1. demi 5 november 2011 bij 14:09 #

    Ja, leuk! het kan een simpele look inderdaad opfleuren.
    Liefs xx

  2. Charlotte 5 november 2011 bij 15:43 #

    hihi nee deze trend past niet bij mij
    maar andere staat het misschien wel superleuk!

    xx♥

  3. Myrthe 5 november 2011 bij 19:14 #

    Wat een leuke trend! Ik weet niet of ik het zelf zou dragen, maar het kan een simpele outfit wel wat speelser maken inderdaad. (:

  4. christie 5 november 2011 bij 20:09 #

    LOVE!!!

    Fashion Translated

  5. SOLD OUT FOREVER 6 november 2011 bij 09:46 #

    jaaaaa 🙂 ik hou ervan, ik heb zelf een heel mooi vintage kraagje uitgehaald op een marktje vorig jaar, en ik ben er heeel happy mee!!

    xx

  6. sofie 6 november 2011 bij 13:48 #

    ik vind het best wel leuk! ♥

  7. Maartje 6 november 2011 bij 16:29 #

    Superleuk!!

    Liefs,xx

  8. Romy 6 november 2011 bij 17:50 #

    ik vind het echt een superleuke trend alleen ik denk niet dat ik het aan durf.

    xxx

  9. Christel 6 november 2011 bij 18:53 #

    Niks voor mij. Maar ik ben wel benieuwd hoe het er bij een ander uit ziet.

  10. jessy 7 november 2011 bij 08:56 #

    Ziet er leuk uit!
    maar ik denk niet dat het iets voor mij is

  11. Fleur 8 november 2011 bij 20:20 #

    Zulke kraagjes zijn echt schattig! Weet alleen niet zeker of ik het inderdaad zelf zou dragen.

Geef een reactie

