Inspired by: WE HEART IT

7 Nov

We love it, we like it, we heart it: mijn grootste inspiratiebron bij het zoeken naar trends & outfits. Ik ben vast niet de enige die weheartit helemaal uitpluist op zoek naar leuke foto’s. In dit bericht wil ik graag mijn inspiratiebron met jullie delen.

 

Made by Jennie van Jennie from the blog! My compliments!

I like: de panty, veterschoentjes, outfits, nagellak, het haar, de vlechten, starbucks, de accessoires, hoed,.. . Vooral de vlechten vind ik heel mooi gedaan. Sorry voor het korte bericht vandaag, maar ik heb een erg drukke avond.

Kijken jullie regelmatig op weheartit?

Judith

19 Reacties to “Inspired by: WE HEART IT”

  1. Marie 7 november 2011 bij 17:00 #

    De 9e foto is getrokken door jennie-fromtheblog.blogspot.com/
    Misschien zou je haar best even creditten 😉

    Oh ja I HEART WE HEART IT! Echt zalig om daar inspiratie op te doen 🙂

    • Judith 7 november 2011 bij 17:06 #

      Ohja tuurlijk, dat wil ik zeker doen! Bedoel je foto met de nummer 9 erbij (dus die met de bruine hakken en tas) of de 9e foto in het rijtje (met de topjes)? Sorry, de nummers staan een beetje door elkaar 🙂

      • Marie 8 november 2011 bij 18:57 #

        die met de topjes 🙂

  2. mirjam 7 november 2011 bij 17:27 #

    super leuke fotos
    in love met de Jeffrey campbell boots!
    wil ze graag nog in het bruin

    New outfit post:
    http://www.mirfashion.blogspot.com

  3. Liselotte 7 november 2011 bij 18:20 #

    Waauw mooie foto’s. Ik heb er net nog opgekeken 😉

  4. Sacha 8 november 2011 bij 10:11 #

    Ik kijk er ook regelmatig op 🙂 staan echt zulke mooie foto’s tussen!

  5. Kayla 8 november 2011 bij 11:33 #

    Die tweede foto is erg mooi!

  6. Marieke 8 november 2011 bij 12:27 #

    Heerlijke plaatjes, super! 🙂

  7. SOLD OUT FOREVER 8 november 2011 bij 13:04 #

    geweldig postje, ik hou van dat soort fotootjes

  8. jessy 8 november 2011 bij 13:43 #

    Ik hou van we heart it!

  9. catwalk criminal 8 november 2011 bij 17:37 #

    die eerste foto is zooo cute ♥ ik kijk zelf best wel vaak op weheartit, voor inspiratie of gewoon voor de leuk!

  10. Patricia 8 november 2011 bij 18:08 #

    amazing pictures, specially love the braid from the 3th photoo! Woah!

    http://www.flavorforyoureyes.blogspot.com/

  11. Blue Vanilla 8 november 2011 bij 20:00 #

    LOVE we heart it…these are some great photo finds!
    xx

    Hot Pink Day
    Shop Blue Vanilla

  12. clara Turbay 9 november 2011 bij 12:04 #

    Love it all. Please take some time to check out
    http://paquetevistasbien.blogspot.com

  13. clara Turbay 9 november 2011 bij 12:15 #

    Thanks judith, you can use my translate gadge 18 languagest! try on!

    xoxo

  14. Gabriella 9 november 2011 bij 13:10 #

    Leuke inspiratie foto’s 🙂

  15. Christel&Hanna 9 november 2011 bij 13:32 #

    super mooie plaatjes allemaal! weheartit is inderdaad helemaal te gek! wij kijken er ook regelmatig :)!

  16. the nyanzi report 9 november 2011 bij 14:17 #

    great selection. love them all.

  17. Marieke 9 november 2011 bij 15:11 #

    leuke post!

Geef een reactie

