Outfit of the day #2

10 Nov

Hehe, ik zit hélemaal in het fotograferen van mijn outfits. Dus besloot ik vandaag  er nog eens een artikel aan te wijden. Dus hier komt ie dan, outfit numero dos:

Broek: H&M – Vest: H&M – Blousje: Zara – Topje: H&M – Schoenen: Shoe Discount – Oorbellen: C&A

Met de opkomende winter is deze vest echt een must-have, heerlijk! Ik had vandaag gekozen voor deze combinatie, maar natuurlijk kun je de wollen vest nog op verschillende andere manieren proberen te combineren, maar zeker het taillekoord vind ik een erg leuk detail, net zoals het patroon op de vest, I like.

Wat ik me vooral afvroeg: wat vinden jullie van de oorbellen? Ik heb ze al een tijdje, maar vandaag was de eerste keer dat ik ze echt in heb gedaan, ik had er een lichte twijfel over. Het is een oorbel met 5 andere oorbellen aan, is it too much? Let me know!
Wat vind je van mijn outfit?

Volg Modemadame op Bloglovin.

12 Reacties to “Outfit of the day #2”

  1. sofie 10 november 2011 bij 18:04 #

    erg mooie look! wat leuk dat je nu ook outfits plaatst;) vind je schoenen echt prachtig! ♥

  2. Laura 11 november 2011 bij 09:59 #

    Love this outfit! Looks gorgeous and comfortable 😀

    -Laura xx
    http://wrinkleintimevintage.blogspot.com

  3. Sacha 11 november 2011 bij 14:29 #

    Ook al zo’n leuke outfit 🙂

  4. Myrthe 11 november 2011 bij 16:30 #

    Oeh, wat een leuke outfit! Dat vestje en die schoenen vind ik vooral erg tof, die staan je goed!

  5. Marieke 11 november 2011 bij 16:35 #

    thanks voor je reactie!
    ja het is helemaal okee met hem hoor! maar zijn hele scooter ligt in stukjes!
    en hij heeft echt mazzel gehad!
    hij vloog met zijn hoofd net tussen 2 paaltjes door, alleen zn been raakte de paal, dus als hij wat minder geluk had gehad was hij waarschijnlijk in rolstoel beland ofzo dus was wel even schrikken!
    mooie foto’s! knap meisje!

    liefs!

  6. mirjam 11 november 2011 bij 17:30 #

    je ziet er mooi uit!
    leuke fotos,
    leuke outfit

    new outfit post –
    http://www.mirfashion.blogspot.com

  7. Blue Vanilla 11 november 2011 bij 20:25 #

    Cuteeee! Loving those shoes!
    xx

    Hot Pink Day
    Shop Blue Vanilla

  8. SOLD OUT FOREVER 12 november 2011 bij 07:47 #

    wat een heerlijk herfstoutfit 🙂

    Die oorbellen kun je gerust vaker indoen, vind dat ze mooi bij je staan, ze vallen zo lekker in e haren, dus het is niet dat je meteen denk, wow wat komt daar voor een oorbel aan!!

    Fijn weekend meis!!

    xx

  9. stylewithlove 12 november 2011 bij 12:14 #

    Mooie outfit Judith!
    x

  10. Christel&Hanna 13 november 2011 bij 17:13 #

    mooie outfit! dat vestej is echt heel erg leuk :D!

  11. Evelien 13 november 2011 bij 17:56 #

    erg leuk! staat je goed.

  12. Babette 14 november 2011 bij 15:23 #

    Ik vind de combinatie van het vestje en het blousje leuk!

Geef een reactie

