Sale by Sans-online

15 Nov

We kennen Sans-online natuurlijk allemaal als de webshop die allerlei leuke en bekende merken verkoopt, zoals bijvoorbeeld:  Esprit, Vila, Garcia, Pieces, Vero Moda,.. én Only. En vooral die laatste is momenteel belangrijk, want  Sans-online heeft samen met Only een paar trendy sale-items voor ons klaarstaan.

1. LOVE MILLE COWLNECK – €12.50
2. BARBARA LONG JACKET – €29.95
3. KARINA JACKET – €34.95

Wijzélf zijn niet alleen goed voorbereid op de komende winter, ook Sans-online staat deze winter weer paraat met fijne aanbiedingen. Ze bieden momenteel 2 winterjassen en een lekker warme trui van Only aan tegen een spotprijsje. Only heeft als doelstelling leuke en draagbare mode voor iedereen toegankelijk te maken, en dat laten ze nu extra zien door de prijzen sterk te verminderen. Deze sale-items en nog vele andere kledingstukken kun je allemaal terugvinden bij de Only online shop van Sans-online. 

Dit is natuurlijk nog maar een greep uit het assortiment, want bij Sans-online kom je nog tal van leuke kleding en accessoires tegen. Je betaalt zélfs  boven de €10 geen verzendkosten binnen Nederland en je hebt de levering de volgende dag al in huis. Ook terugsturen is eveneens geen probleem.

Heb jij al eens iets bestelt bij Sans-online?

Judith

10 Reacties to “Sale by Sans-online”

  1. Sharina 15 november 2011 bij 16:23 #

    Okay ik schaam me dood want ik kende Sans-online (nog) niet
    maar ik ga gelijk even kijken, thanks voor de tip!

  2. joyce (joycfashion) 15 november 2011 bij 16:30 #

    ik kende het nog niet, maar ik ga meteen eventjes kijken!

  3. Lien 15 november 2011 bij 16:47 #

    Ik kende het ook nog niet,
    maar ziet er leuk uit!

  4. Erin 15 november 2011 bij 20:05 #

    Gorgeous coats! I’m obsessed with outerwear!

    xx

    Erin @ http://www.trufflesnruffles.com/

  5. Sharon 15 november 2011 bij 20:59 #

    Nummertje 1 is leuk!
    xx

  6. Sharina 15 november 2011 bij 21:01 #

    Ik heb je een tag gegeven, hope you like it!

  7. Christel&Hanna 15 november 2011 bij 21:05 #

    oeh leuke post! die jassen zijn heel mooi:)

  8. mirjam 15 november 2011 bij 22:08 #

    ik vind nummer 2 wel heel mooi!

    new outfit post – classy meets rock
    http://www.mirfashion.blogspot.com

  9. SOLD OUT FOREVER 15 november 2011 bij 23:15 #

    nog nooit, maar als ik die prijzen zie is het zeker de moeite waard 🙂

  10. Myrthe 16 november 2011 bij 20:19 #

    Wat een mooie jassen zeg! Ziet er leuk uit.

Geef een reactie

