Jacquardessin by H&M

17 Nov

Toen ik daarnet de nieuwste collectie bij de H&M checkte, viel mij – en jullie waarschijnlijk ook toen jullie de collectie bekeken – op dat alle kledingstukken eenzelfde print/detail hebben. Dit noemt men een jacquardessin. Met deze naam kunnen jullie er misschien nog geen beeld aan geven van hoe het eruit ziet, je begrijpt wel wat ik bedoel na het zien van deze foto’s. Kijk & herken:


Ik vind het best wel een leuke print, maar ook weer niet overal, want op bepaalde kledingstukken is het too much, en word de trend al snel overdreven weergeven (zie nr 1 & 8). Maar gelukkig vind ik het meestal wel superleuk staan, en is het echt iets voor de komende strenge winter.

Zelf heb ik dit patroon nog niet in mijn kast hangen, maar ik ben in love met de laatste trui!  Ik ben eigenlijk iemand die nooit truien draagt, omdat ik vind dat dat niet bij me past, maar deze trui vind ik super en is ideaal: leuk printje met jacquardessin, leuke kleur, leuke vorm, alles vind ik er leuk aan. Voor die trui betaal je een redelijke prijs, namelijk €24.95: dit heb ik er zeker voor over.

Ik vind het ook erg leuk staan op handschoenen en sjaals. Hier ben ik ook nog naar opzoek. Liefst zou ik dit nog vóór – ik ben heel kieskeurig op gebied van handschoenen en sjaals – de komende winter willen hebben, zodat ik me goed kan beschermen tegen de kou die ons belgenlandje te wachten staat.

Wat vind jij van deze collectie? En van het patroon?

Judith

11 Reacties to “Jacquardessin by H&M”

  1. SOLD OUT FOREVER 17 november 2011 bij 18:28 #

    Just love that goofy style…

  2. sistersandsisters 17 november 2011 bij 18:33 #

    heerlijke stukken zitten er tussen!
    X

  3. Veronique 17 november 2011 bij 18:37 #

    Ik vind het wel leuk!

    Enjoy my Give-Away! Win $25 for the shop Vintage Point Vantag! My blog excist exactly one year!: http://veer-blog.blogspot.com/2011/11/first-anniversary-of-my-blog-one.html

  4. Blue Vanilla 17 november 2011 bij 19:08 #

    I love this pattern too! You taught me a new word!
    xx

    Hot Pink Day
    Shop Blue Vanilla

  5. Fleur 17 november 2011 bij 20:25 #

    Ik vind dat patroon echt supermooi! En die laatste trui is erg leuk!

  6. Martine 17 november 2011 bij 20:37 #

    Ik heb een vest met zo’n print en ik vind het heel leuk. Niet teveel, maar die laatste trui vind ik ook heel gaaf! Die heb ik alleen niet gezien, morgen toch maar even een rondje doen. Die roze trui vind ik ook heel vet, dan wel in het creme, maar ik ben een beetje bang dat de kwaliteit daarvan gaat tegenvallen..
    x Martine

  7. Sharina 17 november 2011 bij 21:44 #

    Ik vind een jacquardessin heel leuk bij een sjaal of handschoenen maar op een truitje of vest staat mij echt totaal niet!

  8. Patricia 18 november 2011 bij 11:05 #

    Love love love this sweatersss 🙂 niceeeee!!

  9. sofie 18 november 2011 bij 16:29 #

    ik vind die print echt zo leuk! wil zeker nog zo’n pull kopen 😉 ♥

  10. Sam 18 november 2011 bij 21:49 #

    Loving these cozy jumpers, the pink and yellow ones stand out most to me

  11. Myrthe 19 november 2011 bij 14:10 #

    Wat leuk zeg! Ik vind het patroon erg mooi, het staat iedereen ook goed. 🙂

Geef een reactie

