Night out dresses by Shopbop

22 Nov

Het einde van het jaar is weer inzicht. Het is met andere woorden dus weer bijna tijd voor het zoeken naar een chique en deftige jurk. Zoals velen onder jullie wel weten is dit een hele zoektocht, maar een galajurk is dan ook echt wel een must bij het einde van het jaar en de start naar het nieuwe. Vandaag zet ik voor jullie de leukste partydresses van Shopbop op een rijtje. 

Tot zover mijn top16 mooiste jurkjes van Shopbop. Maar wie Shopbop kent, weet natuurlijk al lang dat deze jurkjes onbetaalbaar (daarom staan er geen prijzen bij) zijn. Ik gebruik het daarom als inspiratiebron, zo kan ik ontdekken naar waar ik opzoek ben en het dan vervolgens elders goedkoop gaan zoeken.

Er zijn heel veel leuke black dresses bij Shopbop, maar ik weet niet of ik dit jaar wel een zwarte jurk wil. Vorig jaar had ik er namelijk wel eentje, maar nu wil ik gaan voor iets kleurrijkers. Omdat ik tegenwoordig helemaal into bordeaux ben, leek mij dit wel een leuke kleur. Bordeaux oogt al meteen erg chique en stijlvol, en dat is toch iets wat ik zoek in een jurk bij nieuwjaar. De jurk die ik voor nieuwjaar ga kopen moet uiteraard anders zijn dan alle andere jurkjes die ik in mijn kast heb hangen.

Er zijn natuurlijk nog tal van andere webshops waar ze leuke galajurken verkopen. Deze webshops komen tevens ook nog aanbod, dus blijf zeker kijken op Modemadame.
Wat vind jij van deze jurkjes? Waar koop jij meestal je “chiquere” jurken?

Volg Modemadame op Bloglovin.

13 Reacties to “Night out dresses by Shopbop”

  1. Laura 22 november 2011 bij 18:58 #

    The lace dress with only one shoulder and the one after it are gorgeous! x

  2. Sam 22 november 2011 bij 22:58 #

    Oh wow, so many beautiful dresses, how does one choose? Love them all!

  3. NINA. 23 november 2011 bij 07:00 #

    Hele mooie jurkjes zitten ertussen!
    http://www.ninajosephine.com

  4. Kelly 23 november 2011 bij 11:07 #

    Zitten echt super mooie jurkjes tussen wauw. Ga snel even een kijkje nemen! Je hebt een leuke blog meis!

  5. Lien 23 november 2011 bij 14:41 #

    Super leuke jurken!

  6. Myrthe 23 november 2011 bij 16:27 #

    Wat een leuke en mooie jurken! Ik vind zwarte jurkjes altijd erg handig, om dan te combineren met opvallende accessoires en make-up. Maar ook zo’n glitterjurkje als foto 9 vind ik erg mooi. 🙂

  7. Fill the City (Toma) 23 november 2011 bij 17:58 #

    what a lovely dresses! especially the third in black, the first nude and the burgundy one!

  8. Fashion Imperative 23 november 2011 bij 21:27 #

    Those dresses are so fab! I really loooove them!

    hugs and kisses by Mani.

  9. Fashionthroughtravel 24 november 2011 bij 12:10 #

    The first and the fifth LBDs are gorgeous! But there are many others that are really cute, I wouldn’t know what to pick :))

  10. Johanna 24 november 2011 bij 12:12 #

    I love the lace dress! So beautiful! xoxo

  11. mirjam 24 november 2011 bij 15:26 #

    wauw, super mooie jurkjes! ben verliefd op de nude one! mooi

    New outfit post; Fake fur it is!
    http://www.mirfashion.blogspot.com

  12. Sharon 24 november 2011 bij 17:30 #

    Die jurkjes zijn super, wel jammer dat ze zo duur zijn! xx

  13. Svea 8 december 2011 bij 09:48 #

    Superleuke jurkjes!

Geef een reactie

