Outfit of the day #4

24 Nov

Dan denk je: “ik ga meteen als ik thuiskom outfitfoto’s maken, zodat het nog licht is”, en dan is het alweer bijna donker. Nouja, genoeg gezeurd want ik wil jullie graag mijn 4e outfitfoto laten zien. Vandaag koos ik voor een jurkje met een dikke maillot, vest รฉn sokken. Doordat het de laatste tijd steeds sneller donker word, zijn mijn foto’s ook steeds waziger. Dus heb ik ze maar bewerkt alsof het lijkt of dat het zo moest.

Jurkje: H&M – Vest: H&M – Riempje: H&M – Maillot: Action – Sokken: Onbekend – Schoenen: Shoe Discount – Oorbellen: C&A

Eindelijk nog eens een outfit met tailleriempje! Dit droeg ik vroeger heel veel, maar daarna is dat een tijdje geminderd, tot vandaag! Ik had het helemaal niet te koud, maar mijn maillot is ook wel redelijk dik. Ik vind mijn sokken die boven mijn hakken uitkomen ook een leuk detail. Ook draag ik zwarte nagellak, dat goed past bij de rest van de outfit. Om toch een beetje kleur in de outfit te brengen, droeg ik rode lipstick op mijn lippen.

Wat ik nog graag wil voor de komende winter zijn een maillots met prints, maillots in verschillende kleuren en van die leuke beenwarmers.
Wat vind je van mijn outfit?

Volg Modemadame op Bloglovin.

23 Reacties to “Outfit of the day #4”

  1. Sharon 24 november 2011 bij 18:21 #

    Je foto’s zijn leuk bewerkt, mooie outfit! xx

  2. SOLD OUT FOREVER 24 november 2011 bij 18:37 #

    kei leuk bewerkt die foto’s is dat met die pixlr app??

    love the shoes, en die rode lippen staan je prachtig!!

    xx

    • Judith 24 november 2011 bij 18:44 #

      Thanks! Nee, ik heb de foto’s bewerkt met het programma ‘Photoscape’ ๐Ÿ™‚
      x

  3. redhotjillypeppers 24 november 2011 bij 18:55 #

    Leuke outfit ! De laarsjes zijn mooi ๐Ÿ™‚

  4. Hanna & Christel 24 november 2011 bij 21:02 #

    dankje voor je reactie!
    Mooie schoenen!

    Xx

  5. mirjam 24 november 2011 bij 22:09 #

    ziet er super leuk uit meid!
    heel irritant he dat het zo snel donker is

    new outfit post – fake fur it is
    http://www.mirfashion.blogspot.com

  6. Erin 25 november 2011 bij 02:51 #

    Love the gorgeous outfit! Totally lovin’ the classic stripes and your shoes!

    xx

    Erin @ http://www.trufflesnruffles.com/

  7. NINA. 25 november 2011 bij 07:02 #

    Leuk die bewerkte foto’s!
    Je jurkje vind ik echt super leuk.
    http://www.ninajosephine.com

  8. Patricia 25 november 2011 bij 09:30 #

    FAN OF THOSE BOOTS ๐Ÿ™‚ love them, u look gorgeous!

  9. Fashionthroughtravel 25 november 2011 bij 14:59 #

    Such a cute outfit! I’m a huge fan of stripes!
    I love the special effect you put on the photos ๐Ÿ™‚

  10. sofie 25 november 2011 bij 17:07 #

    jaaa dat licht ’s avonds is zรณ irritant! ik heb hier ook ongelooflijk veel last van ๐Ÿ˜‰ je foto’s zijn uiteindelijk wel mooi geworden! vind dit echt een geweldige outfit, dat kleedje is superschattig en ik ben zo weg van je schoenen! โ™ฅ

  11. jessy 25 november 2011 bij 18:49 #

    echt een hele mooie outfit! en ook prachtige schoenen

  12. Rachella 25 november 2011 bij 20:21 #

    Leuk, staat je goed! x

  13. Johanna 26 november 2011 bij 03:00 #

    Very cute look, girl! ๐Ÿ™‚ xoxo

  14. Blue Vanilla 26 november 2011 bij 03:41 #

    Cute! Really like the last photo!
    xx
    Hot Pink Day
    Shop Blue Vanilla

  15. Lien 26 november 2011 bij 13:55 #

    Super mooi! ๐Ÿ™‚

  16. Fleur 26 november 2011 bij 19:28 #

    Oooh Judith, echt een supermooie outfit! Leuke foto’s ook!

  17. Sharina 27 november 2011 bij 07:40 #

    Die schoenen, wauwwwwwww

  18. sistersandsisters 27 november 2011 bij 16:12 #

    Mooie schoenen! Weer een reden op deze tijd van het jaar te haten het wordt zoo snel donker:(!

    X

  19. roos 27 november 2011 bij 18:11 #

    Echt een leuke outfit!
    Die foto dat je wegkijkt vind ik een beetje eng het lijkt net alsof je alleen oogwit hebt ;p

    • Judith 27 november 2011 bij 18:35 #

      Ja zag het ook al, komt door het bewerken, oeps! ๐Ÿ™‚

  20. Juudith/Watevahdude 30 november 2011 bij 15:01 #

    leuke outfit!! enn leuk bewerkt de foto’s!

  21. Svea 8 december 2011 bij 09:44 #

    Leuke outfit, Judith!

Geef een reactie

