Bestelling Sans-online

26 Nov

Ik moet eerlijk toegeven: ik ben nog nooit 100% tevreden geweest over een bestelling. Al is het maar een t-shirtje dat nét te klein is, of de stof van het blousje totaal anders is dan je had verwacht.. het is altijd wel iets. Dat wil niet zeggen dat ik dan ontevreden ben over mijn pakketje, maar juist dátgene zorgt ervoor dat ik er nét geen 100% tevreden over ben.

De kleur op deze foto is niet zo mooi want de vest is eigenlijk bordeaux-rood.


Simpel kaki-groen vestje met leuk detail op de ellebogen en zakjes op de voorkant.

Kleurrijke sjaal met bloemenpatroon. De sjaal is ook erg lang en breed.

Dikke lange vest: €26.95
Kakigroene vest: €13
Sjaal: €9.95

Toen ik het pakketje van Sans-online een paar dagen geleden aankreeg, was ik dus ook zeer benieuwd of alles wel zou passen en was zoals ik dacht dat het zou zijn. En ik moet zeggen: dit is de eerste keer dat ik wél 100% tevreden ben over een bestelling. Alles pastte perfect en het was precies zoals ik het wou. Ik ben heel tevreden over mijn pakketje, maar ook over de service van Sans-online, want ik had mijn bestelling al redelijk snel in huis. Happiness!

We weten allemaal dat bordeaux-rood dé nieuwe kleur voor de winter is, en ook ik ben het hier volop mee eens. Het liefst zou ik alles in het bordeaux-rood willen: een winterjas, broek, Vans (zouden ze die in het bordeaux-rood hebben?), vest, enz. Natuurlijk dan niet om allemaal in één outfit te gieten want dan zou ik gewoon een verfpot bordeaux zijn,  maar gewoon alles in aparte outfits.

En nog een belangrijk punt: er komen ook nog outfitfoto’s aan. Dus als je benieuwd bent, follow me dan op Bloglovin en stay tuned!.
Wat vind je van mijn bestelling?

Judith

14 Reacties to “Bestelling Sans-online”

  1. Fill the City (Toma) 26 november 2011 bij 16:44 #

    the scarf looooks incredible !

  2. redhotjillypeppers 26 november 2011 bij 17:20 #

    Mooi spullen ! Vooral de sjaal is erg mooi

  3. Ellen 26 november 2011 bij 17:51 #

    mooie spulletjes heb je besteld.

  4. sofie 26 november 2011 bij 18:07 #

    wow, dat bordeaux vest vind ik echt prachtig! ben benieuwd naar outfits 😉 en erg leuk dat jij zo’n beetje dezelfde muzieksmaak hebt als ik, altijd leuk (: ♥

  5. Josephine 26 november 2011 bij 18:18 #

    Omgg dat vest! ❤

  6. charile 26 november 2011 bij 18:40 #

    Leuke spulletjes!

  7. Brechtje 26 november 2011 bij 18:41 #

    Dat vest is echt mooooooi, die kleur vind ik echt leuk en het detail op de elleboog ook. 🙂

  8. Myrthe 27 november 2011 bij 14:58 #

    Wat een leuke aankoopjes! Die sjaal vind ik vooral erg leuk.
    En wat fijn dat je er zo tevreden mee bent! 🙂

  9. Fashionthroughtravel 27 november 2011 bij 15:13 #

    I totally agree, bordeaux is really going to be the color of this autumn/winter season! I recently bought a bordeaux oversized knitted sweater from Zara and I’m completely in love with it, I wear it almost every day :)) Great purchases!

  10. sistersandsisters 27 november 2011 bij 16:08 #

    heerlijke aankoopjes!

    X

  11. Nina. 28 november 2011 bij 13:36 #

    Zitten leuke dingen tussen!

  12. Erin 29 november 2011 bij 02:48 #

    I love the first one of these shoes! It’s absolutely gorgeous!

    xx

    Erin @ http://www.trufflesnruffles.com/

  13. Lien 29 november 2011 bij 18:41 #

    Super leuk 🙂

  14. Fashion Insanity 29 november 2011 bij 19:46 #

    Mooi dat bordeaux rode vest!

Geef een reactie

